فرهنگ و ادب > صنایع فرهنگی
-
چرا بازیهای رایانهای درباره شخصیت امام علی (ع) غایبند؟
[ad_1] به گزارش خبرنگار مهر، حضرت علی (ع) بهعنوان یکی از شخصیتهای مهم تاریخ اسلام، نمایانگر ارزشهای انسانی و اخلاقی…
بیشتر بخوانید » -
اجرای قانون کپیرایت، کلید حمایت از تولیدکنندگان داخلی است
[ad_1] مهدی یوسفوندی مدیرعامل خانه خلاق و نوآوری تجاری سازی محتوا در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تولیدکنندگان ایرانی در…
بیشتر بخوانید » -
افزایش روزانه قیمت مواد اولیه فشار زیادی را روی تولیدکنندگان میآورد
[ad_1] به گزارش خبرنگار مهر، بازی گل یا پوچ، یک بازی گروهی با محتویاتی شامل گوی بزرگ، گوی کوچک، گوی…
بیشتر بخوانید » -
«مدرسه بازی» افت تحصیلی دانشآموزان را جبران میکند
[ad_1] به گزارش خبرنگار مهر، «مدرسه بازی» یک بازی برای گوشیهای هوشمند است که به تازگی تولید و منتشر شده…
بیشتر بخوانید » -
برنامهریزی برای کودکان و نوجوانان، باید دور از شعار و سطحینگری باشد
[ad_1] فروهر معدنی مدیرکل آفرینش فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به…
بیشتر بخوانید » -
چهارشنبه آخرسال با طعم بازی؛ ایدههایی برای یک شب شاد و خاطرهانگیز
[ad_1] به گزارش خبرنگار مهر، چهارشنبه آخرسال، یکی از جشنهای باستانی و شاداب ایران است که با آتش و شادی…
بیشتر بخوانید » -
اعضای هیئت مدیره بنیاد ملی بازیهای رایانهای مشخص شدند
[ad_1] به گزارش خبرنگار مهر، انتخاب اعضای هیئت مدیره بنیاد ملی بازیهای رایانهای موضوعی بود که از چندین ماه پیش…
بیشتر بخوانید » -
درباره سند ملی ساماندهی اسباببازی تابع شورای عالی انقلاب فرهنگی هستیم
[ad_1] افق فرهنگی: چهلوهفتمین نشست شورای نظارت بر اسباببازی با حضور حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان…
بیشتر بخوانید » -
صنایع خلاق و فرهنگی معدن و گنج بی پایان است
[ad_1] خبرگزاری مهر، گروه فرهنگ و ادب – زینب رازدشت: میتوان گفت عصری که در آن زیست میکنیم، زمانه صنایع…
بیشتر بخوانید » -
فناوری نرم و صنایع خلاق؛ گنجینهای بیپایان در چشمانداز کلان
[ad_1] خبرگزاری مهر، گروه فرهنگ و ادب – زینب رازدشت: میتوان گفت عصری که در آن زیست میکنیم، زمانه صنایع…
بیشتر بخوانید »